باى باى.......
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 68796
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : Awesome!shima
هعييييييييى خدا...اصن حال و حوصله نررم...نتايجو ديدين ترو خدا؟؟؟ ا ا ا!؟؟ چه طور دشيلد جان و شيمس و رايبک رو.....و چه طووووور انتونيو ميز رو.......؟؟!! انتظار داشتم الان کمربندش مال ميز باشه...! ميگماااا ميز هيل بود حداقل ميزد و نميخور ولى الان فيسه بايد منتظره نامرديا بقيه باشه....:( . ميخوام برم ديگه بچه ها امتحانا مستمر اسفند شروع شدن از فردا...ولى تولد ساناز جونمو تبريييييييک ميگم و هديش رو تو بوق2بوق ميذارم......حال و حوصله هيچيو ندارم.....ديگه يا خيلى خييييييلى کم ميام يا کلا نميام....(دوميش درست تره) از همه خدافظى ميکنم......منم ميخوام مثل سمانه به درسام برسم...وقتى داشت ميرفت باهم تصميم گرفتيم خوب بدرسيم...(من يکى که فک نکنم خوب بدرسم).........فيزييييييک...شيييييمى...رياضى هم خو رکورد شکونده امسال...مخصوصا مختصات و خط و .... بوق تو سر رياضى....اه...دلم واسه همتون ميتنگه...همه...دعا کنيد نمره هام خوب شه،اين انتونيو سزار احمق هم کمربندشو تقديم ميز کنه(کى دوس داره ارکى اوش کنه؟)....يه چيز ديه: جديدا همه از ماريس بدشون اومده.واى چه خوبه!همه ضد ماريس.......باى بوق...:(

نظرات شما عزیزان:

abas
ساعت1:38---11 خرداد 1392
The mis iz amewusom.دمیس هستش عالی
واقعا عاليه....


Awesome!behrad
ساعت15:52---7 خرداد 1392
سلام شیما من بهراد هستم میخواستم بگم به وبم سر بزن و اگه منو دوس داشتی منو با اسم like miz بلینک بعد منو هم خبر کن تا بلینکمت. بایسلام باشه ميلينکم...مث وب منه...

ساناز
ساعت14:23---18 ارديبهشت 1392
سلام شیما دیروز تولدت بود با تاخیر تولدت مبارکسلام عزيييييييييييييييييزم دلم برات تنگ شده بووووس

raha
ساعت19:14---17 ارديبهشت 1392
تولـــــــــــــــــــــــــــ ـــــدت مبارک عزیزمپاسخ:مرسی عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم بووووووووس دلم برات تنگ شده

الهام
ساعت16:17---12 ارديبهشت 1392
نامردروزگارای بی معرفت کجاهستی؟میدونم امتحاناته اماباهات کاربسیارواجبی پیش اومده که هروقت اومدی بهت ایمیل میکنم.توروخدابیامنفجرشدیم ازبس که بیخبریببخش ولی بخدا خیلی درگیرم هم با نت هم با درسا ایشالا تابستون میام

الهام
ساعت20:25---25 فروردين 1392
نامردسه تانظرتواین مدت دادم چراچاپ نکردی؟دستم بهت برسه خفه ات میکنم من که این همه نگرانت بودم واست این همه دعاوگریه کردم واست غریبه شدم؟عیب نداره حسابتومیرسمنه عزيزم خودت گفتى که بذار نظرام خصوصى باشه ولى از اين به بعد اگه ميخواى باشه.... جوابتو با ايميل دادم که... بوس :-******* ببخشيد گريت انداختم!

raha
ساعت1:33---20 فروردين 1392
راستی اگه تونستی برو وب حسین نمیتونه تو وبت نظر بده فهمید بیمارستانی نگرانت شده عزیــــــزم...

باشه باشه ميام ميام حتما...بيمارستان بودم الان ديه نيستم نگران نباشيد حالم خوبه...دى: بوس


raha
ساعت1:32---20 فروردين 1392
اگه تونستی بیا..دل همه برات تنگ شده...والا اگه بتونم هميشه ميام ......ببخشيد فداى دلاتون که تنگ ميشه...منم دلم تنگ شده بوت

raha
ساعت1:27---20 فروردين 1392
سلام شیماجون...بهتر شدی؟؟؟؟

سلام رها جونم:-***** خوبم عزيزم تو خوبى؟اين پايينيا رو که واسه ساناز نوشتم بخون...دلم واسه همتون تنگ شده خععععععلى زياد دقيقا شنبه بعد از 14فروردين امتحان دادم!رياضى!خدا ميدونه چه گندى زدم!


ساناز
ساعت22:55---19 فروردين 1392
سلام شیما خوبی؟ دلم برات خعلی تنگیده
سلام عزيزم :-****** خوبم ساناز جونم.....مرسى به يادم بودين ممنون عزيزم هر وقت ميخوام بيام يه چيز ميشه...الانم امتحانا پيش نوبت دوم شروع شدن بيشعورا همشونم پشت سر هم ديگن... دقيقا در عرض يه هفته شيش تا امتحان مهم دادم... نفهميدم چى شد....!!! ولى ديگه نتونستم نيام سر نزنم بااااااااايد ميومدم دلم واستون تنگيده بود....


بلاتوینز
ساعت18:13---19 فروردين 1392
تبریییییییییییییییک

هپی نیو چمپین

قهرمانی مستر اوسام مبارک قهرمان جدید شد خوشالم شییییییییییییماااااا
آره تبرييييييييييييک وقتى 7آپريل سر ساعت شيش و نيم داشتم ميرفتم مدرسه گفتم بذار نتايجو ببينم تا نگا کردم اولين بازى،ميز و ويدباريت بود بعد نوشته بود نيو اينترکانتننتال چمپيونشيب.......اينو که ديدم جيييييييغ کشيدم همه از خواب بيدار شدن. دقيقا همين جيييييييييغ فردا صبح هم با ديدن نتايج درخشان ماندى نايت راو هشت آپريل تکرار شد......دى: !!!!!!!!!


بلاتوینز
ساعت23:25---13 فروردين 1392
بیا این وبم مث وب خودته
چشم عزيزم ميام...:-****


بلاتوینز
ساعت20:58---13 فروردين 1392
حالا عشختو ببین چه نازه
عشخمممممم ديده بودمش...عشخم خعلى نازه......


بلاتوینز
ساعت20:57---13 فروردين 1392
عشخمو ببین عکسو داری چه نازه؟
نه نداشتم آره نازه...خوشبخت بشين جانم...


بلاتوینز
ساعت20:54---13 فروردين 1392
مییییییییییز تویه چی بش بگو برگرده
آره آره آره بهم گفت منم اومدم!!!


بلاتوینز
ساعت20:52---13 فروردين 1392
میز میز میز

صندلی صندلی صندلی

کدومش؟

من میز
منم ميز ميز ميز ميز ميز ميز ميز......


بلاتوینز
ساعت20:49---13 فروردين 1392
سلام فرزندم چطوری بتر شدی؟اخخخخ شیما دلم نمیاد نظر ندم!




راستش به میز ایمیل دادم انقدر بام خوب حرف میزد منم از میز یه سوال کردم استفانی مکمن گف فک کردی میزارم استارام و دیواهام جوالب سوالالی تورو بدن منم قاطی کردم بش گفتم ببند بابا




همون خفه بابا




بعدشم کلا زد میلمو پروند ناکس




دلم میخواد بکشمش کسافتووووووووو




اخخخخخخخخخ میز اخه




چرا همش این استفانی سدیه بین من و استارها؟




شیمااااااااااا دلم برات بسیار تنگیده باتو احساس راحتیه بیشتری دارم




اخخخخخخخخخخخخخخ برگرد دیگه دلم پوسید روم نمیشه بگم ولی برات گریه کردم!!!!زود حالت خوب شه دیگه
ولش کن اين استفانى خره.......!


ميز خوب جوابتو داد؟عزيييييزم کلا خودش خوبه...


واى عزيزم واسه من؟؟؟گريه؟؟؟بهتر شدم بابا گريه نکن خب....عزيزم دل منم واست تنگ ميشه بخدا اصلن وقت نت اومدن ندارم حالم بهتره خيلى...ولى امتحانات پيش نوبت دوم شروع شدن پدرم دراومد همش پشت سر هم نصف روز وقت خوندن دارم!الانم ديگه نتونستم جلو خودمو بگيرم بااااااااااااااايد ميومدم به تو و بقيه سر ميزدم! فدات که باهام احساس راحتى دارى...منم دارم عزيزم راحت باش....


بوس :-*****

وقتى نمياى دلم خعلى واست تنگ ميشه بيا هميشه.....دى:
رفتم دکتر با هزار زوووور بعد که خواستم برم بش ميگم امپول نوشتين؟؟؟ گف يه کوچولو بعد که رفتم بگيرم ميبينم سه تاااااااا نوشته يکى از يکى بزرگ تر قيافه امپولا رو ديدم دردم گرفت!!!! بعد به بابام گفتم من اينارو نميزنم اون که از همه کوچيک تر بودو زدم دوتاى ديگه رو در رفتم به همين راحتى!!!! دى: دى: دى:!
خداييش زيادى بزرگ بودن آمپولا....اگه ميزدمشون...واى خوبه فرار کردم!


raha
ساعت18:48---12 فروردين 1392
شیماااااااااااا جون چی شده؟؟؟


الان که خوبی؟؟؟


دلم برات تنگیده


ایشالا خوب شی عسیسم


بد نیستم مرسی عزیزم دلم برات کوچولو شده
اه نظر بعدیت اشتباهی پاک شد ببخشید مرسی اومدی عزیییییییییییییییییییزم...


ساناز
ساعت17:59---11 فروردين 1392
بیمارستان نه باو خوب نيستم هنوز تموم نشده دقيقا تا آخر تعطيلات بايد مريض باشم تا تعطيليا کوفتم شه!وقتى مدارس هست که مريض نميشيم بشينيم تو خونه،ولى الان...بوووووووووووق!

بلاتوینز
ساعت14:04---11 فروردين 1392
اولین چیزی که از کشتی گیر مورد علاقت بپرسی چیه؟من میپرسم زن .من که نداری؟اگرم داش مهم نیس فقط واسه اطلاعات خودم بودش
سوال؟نيميدونم!هر چيزى امکان داره باشه!نميدونم سوال زياده الان فکرم به جايى قد نميده داغونم همه جام درد ميکنه...:-)


بلاتوینز
ساعت13:53---11 فروردين 1392
واییییییییییییییییییی شیما چی شده چرامریضی نگرانت شدم جدیییییییی شماره میزو داری؟جوووووووووون من بده ش به من میخوام تبریک عید بگم خخخخخخ

بگم اگر خونه اید با سی ام پانک بیایم عید دیدنی

اره همشو انگلیسی میگم بعضی وقتام که داغ میکنم بشون فارسی میدم

انگلیسی رو یکی از دوستام کمکم میکنه

شیما اخه چی شده خییییییییلی ناراحتت

شدم زود خوف شووووووووو
پاسخ:بیخیال بابا خوب میشم!


ساناز
ساعت1:26---11 فروردين 1392
شیمااااااا دلم خیلی برات تنگیده بیا دیگه
عزيييييييييييزم ساناز اومدى؟دل منم تنگيده باور کن از اول تعطيلات مريضم چن روزم بيمارستان بودم نتونستم بتون سر بزنم...بوس


بلاتوینز
ساعت11:23---6 فروردين 1392
شیما چرا دیه هستی نیستی؟تکلیف مارو معلوم بفرمایید واییییییییییییی شیما به تریپل اچ یه چیزی گفتم بم فش داد گف FO*K میدونی جریانش چی بود؟بش گفتم اسمت چیه ؟گف به توچه!گفتم سلام زری چطوری شوهرت خوفه لپ دخترکوچولوتو از طرفم بکش بعد گف این چرتو پرتا چیه میگی گفتم مگه تو زری نیستی؟گف نه گفتم تو منو گول زدی تو زری نبودی(گریه)!



گفتم کلاهبردار برو گم شو ازت بدم میاد



نوشت مودب باش بی ادبی نکن منم گفتم وااااااا مگه من بی ادبم گف خیییییییییلی منم گفتم چقذه چرندوپرند میگی گوگولی بعد گف منو تنها بذار گفتم بگو کی هستی برم گف به توچه گفتم پ تو زری هستی گف اهههههههه من تریپل اچم بیشور



منم گفتم خخخخخخخخخخ کلکو حال کردی؟کلک خوردی بعدشم بم گف



FO*K
خخخخخخ خدا بگم چکارت نکنه دختر خدا وکيلى گند زديم به تريپل اچ اينا منوتو......!خخخخخ بابا اينقد منو نخندون تو...من مريضم الان بس که خنديدم افتادم به سرفه کردن!خخخخ همچين ميگه تنهام بذار انگار ميگى جفتشى دارى باش حرف ميزنى!
يه چيز ديه:ميگم،تو همه اينارو انگليسى ميگى بهشون؟؟؟؟؟؟
يه چيز مهم تر:من شماره ميزو دارم!!!!

پست اين ديه کيه رو خوندى؟؟؟؟ برو بخون اگه نخوندى اونم فک کنم تريپل اچه!


ساناز
ساعت11:12---30 اسفند 1391
عیدت مبارک شیما جون
همچنين عزيزم ايشالا که سال خوبى واست باشه...:-*


سمانه
ساعت14:22---28 اسفند 1391
سلام شیمیلی جون به خاطر تعطیلات عید نوروز یه چند روز هستم اوپـــــــــــــــــــــــــــ مسلام عزيزم با معرفتيا......بوس

?????????????????????????????????????????????????????
ساعت18:58---19 اسفند 1391
خعععلی مطالبت مزخرفه بخدا فقط چرت مینویسی!!!!!نظرمو پاک نکن ترسو!!!
ببين مزخرف اسمته،ترسو هم هفت جد آبادته.
از اينجا بدت مياد،مث آدم بگو،خيلى هم راضى نشدى،سرتو بکوب به ديوار.
بعدشم،من نظرتاتو تاييد نکردم پاکشون نکردم که احمق!
مگه کورى نميبينى ميگه بعد از تاييد نويسنده به نمايش گذاشته ميشود؟؟؟
بعد از اين نظر هم ديگه نه نظرات جواب داده ميشه،نه تاييد ميشه.اينقد پارس کن تا بميرى
تاييد نميکنم اصلا پاکشون ميکنم هر قلطى هم ميکنى بکن،هر چى هم مينويسى بنويس!
آشغال!
هر چى دلم ميخواد اينجا مينويسم عوضى.
چرت هم تويى که از بيکارى نميدونى چکار کنى...
برو بمير

فک نکن اين نظرتو ج دادم بقيه رو هم ج ميدم ديدى که اونا رو ج ندادم.حالا گمشو!


الهام
ساعت22:11---15 اسفند 1391
سلام خانوم مدیرحالتون خوبه؟اولاخواستم حالتوبپرسم بعدش آرزومیکنم هرچه سریعترپیشم برگردی وبدونی چقدردلتنک ونگرانت هستم فدای توالی زودبرگرد
سلام عزيزم ممنون منم همينطور :))
ببين عزيزم،يه بار گفتم ديگه اصلا فک کن من شماره ندارم.باشه؟ افتاد؟؟؟
اينم آدرس ايميلم:
shima_wwz@yahoo.com

اين يارو هم هرچى دلش ميخواد بگه ، بگه خودم حلش ميکنم جر زنى اضاف کنه هم اى پى شو پيدا ميکنم ديگه زر زر نکنه بيخيال.....!


raha
ساعت14:29---12 اسفند 1391
من الان تو وب حسینم...اما مثه اینکه تو رفتی : (((((
نه باو هستم من...


raha
ساعت13:53---12 اسفند 1391
شیماااا شیمااااا کجاااااییییییی؟؟؟ رهااااا رهااااااا اينجااااام تو کجاييييييى؟

rezaalibi
ساعت10:29---8 اسفند 1391
اپــــــــــــــــــــــــــــ م

تو اینجا

music-store.rozblog.comالان ميام ولى با وبت مشکل دارم شايد نتونم...


ساناز
ساعت23:02---6 اسفند 1391
شیما هستی؟ اگه هستی بیا همون داستان فریبا بحرفیم
اومدم


ساناز
ساعت21:33---6 اسفند 1391
ساعت 12 به بعد هستی بیا الان باید برم بدرسم اگه اومدی بیا پست هستم...
باوشه....ولى معمولا ديروقت که ميشه با نت دعوام ميشه....خوب نگفتى چى در موردم ميگفتين تو خوابت؟؟؟ذکر خيرم بود؟!


ساناز
ساعت18:18---6 اسفند 1391
سلام خواب دیدم داشتم باهاش درباره تو می حرفیدیم ولی دمیز تو توالت نشسته بود!!!



خب تو حالا بگو خواب چی رو دیدی؟
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ساناز!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مردم از خنده خخخخخ هههههههههه عجب خوابى!!خخخخخخخخخخ نه باو کلا گفتم زود به زود ميبينم فعلا خوابشو نديدم.....خخخخخخخخخ حالا چى بش گفتى؟؟؟خخخخخخخ ربع ساعته دارم ميخندم فقط....خخخخ
ساناز امشب ساعت چند پايه اى پاتوق بندازيم وب ميرحسين؟خخخخخخخخخخخ پوکيدم بس که خنديدم اين ديه چه خوابى بود خخخخخ هههههه:))))))))))
خوب چه حرفايى زدين تو خواب در مورد من؟؟؟؟؟ بگووووووو خخخخخخ


ساناز
ساعت14:30---5 اسفند 1391
جات خالی دیشب خواب دمیزو میدیدم
جون من؟؟؟؟؟؟؟؟
:)))))))))))) من که کم خوابشو نميبينم...

چى ديدى؟؟؟؟؟؟؟


ساناز
ساعت0:50---5 اسفند 1391
هنوز نیستی؟
نوچ...:( ولى اومدم سربزنم الان.


محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.
چن بار.........!؟


محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.
گند زد،ولى فرداش جبران کرد:)))))


محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.

محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.

محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.

محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.

محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.

محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.

محمدمیز
ساعت23:13---3 اسفند 1391
زنده باد میز.من خودمار طرفداران میزم ولی رویال رامل رو گند زد.
خوش اومدى..... ولى فرداش جبران کرد..


ساناز
ساعت20:32---3 اسفند 1391
شیما کمم شده بیا یه سلامی کن برو
اومدم.... سلام... ولى باز ميرم...:((((


سعید
ساعت16:48---2 اسفند 1391
باى

ساناز
ساعت0:29---1 اسفند 1391
دلم برات تنگ میشه راستش منم تو این فکرم که کمتر بیام و بدرسم موفق باشی شیما جون بای بوق
منم دلم ميتنگه....مرسى عزيزم ممنون....باى بوق


raha
ساعت16:38---30 بهمن 1391
حالا نمیخوای زیاد بیای..یه ساعتو در روز بیا دیگه..دلم برات تنگ میشه : ((((


ایشالا همه نمره هاتم خوب شه...
پاسخ:
ديگه ببخشيد منو بخدا منم دلم خعلى خعلييييييى واستون تنگ ميشه واسه تو،نقطه هاى مشترکى که داريم،فضوليايى که ميکنيم! خيلى دلم برات تنگ ميشه ايشالا زود ميام


الى
ساعت15:53---30 بهمن 1391
اسم سوپر استار مورد علاقت چيه؟همون که تو رسلمانيا عاشقش شدى ديگه........خودت بهم گفتى اسمشو به انگليسى بنويس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: